Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

Γυναικείες ατάκες που άλλαξαν την ροή της ιστορίας...



1 «Μωρό μου, να σου καθαρίσω ένα μηλαράκι;» 
   - Εύα - 

2 «Και μην τολμήσεις να γυρίσεις σπίτι αν δεν μου βρεις την ενυδατική κρέμα που σου ζήτησα!» 

   - Πηνελόπη -

3 «Το φαγητό είναι στο φούρνο. Εγώ και τα παιδιά θα αργήσουμε» 

   - Μήδεια -

4 «Άντε τελείωνε! Πλύνε τα χέρια σου και έλα, θα κρυώσει το φαγητό» 

   - Η Μητέρα του Πόντιου Πιλάτου -

5 «Μωρό μου, είδα έναν υπέροχο χιτώνα. Μόνο τριάντα αργύρια!!» 

   - Η γυναίκα του Ιούδα! -

«Τζουτζούκο μου αυτά τα σαπουνάκια Μασσαλίας μου ξηραίνουν το δέρμα και δεν κάνουν αφρό...» 

   - Εύα Μπράουν 1940 -

7 «Αγάπη μου, σήμερα λέω να πάρουμε το κάμπριο» 

   - Τζάκι Κέννεντι 1963 -

8 «..και ποιός είναι δηλαδή ο Μάο να έχει τοίχος και εμείς όχι» 

   - Κυρία Ούλμπριχτ 1961 -

9 «Γιώργο ο αχαϊρευτος ο γιός μας πάλι δεν μπήκε στο Πολυτεχνείο. Πρέπει να βρούμε έναν τρόπο για να μπει!» 

   - Δέσποινα Παπαδοπούλου 1973 -

10 «Οσάμα, θα πάω στην Νέα Υόρκη με την μαμά - με διαφορετικές όμως πτήσεις» 

     - Η Κυρία Μπίν Λάντεν -










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου